کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9185 | مشاهده و دانلود: 739178215 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/24 | اعضاء: 316620 | نظرات: 37899
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

برترین صفحه نمایش‌های گوشی و تبلت انتخاب شدند



گوشی هوشمند نوکیا لومیا 900 و تبلت سامسونگ گلکسی تب 10.1 توانستند، بالاترین امتیاز بهترین صفحه نمایش در فضای باز را از آن خود کنند.

به گزارش سافت گذر ؛ آیا تا به حال خواسته‌اید متنی را در گوشی همراه یا تبلت خود در فضای باز و زیر نور خورشید بخوانید و به مشکل برنخورده باشید؟

مطمئنا جواب بسیاری از افراد منفی است؛ چون بسیاری از گوشی‌ها وتبلت‌های موجود در بازار نتوانسته‌اند این مشکل را برای کاربران خود حل کنند.

بر اساس گزارش "Displaymate" گوشی هوشمند "لومیا 900" با کنار زدن چهار رقیب قدرتمند از جمله آیفون 4 اس (Apple iPhone 4S) در عرصه صفحه نمایش توانست بالاترین امتیاز را در آزمایش موقعیت‌های مختلف نوری صفحه نمایش به دست آورد.

گوشی‌های موفق در عرصه صفحه نمایش که توانستند به بالاترین امتیاز دست یابند عبارت بودند از: سامسونگ گلکسی اس (Samsung Galaxy S)، موتورولا دروید ایکس (Motorola Droid X) و اچ تی سی دیزایر (HTC Desire).

در این گزارش آمده است که آزمایش‌ها در هشت سطح نوری از صفر لوکس (تاریکی) تا چهل هزار لوکس (نور خورشید در فضای باز غیر مستقیم) انجام شده است.

به گزارش سافت گذر ؛ نتایج نهایی این آزمایشات نشان داد که گوشی هوشمند نوکیا "لومیا 900" بهترین عملکرد را در میان سایر گوشی‌های هوشمند با صفحه نمایش عالی را در جهان دارد.

این گزارش همچنین افزوده است: این نتایج ترکیبی از روشنایی بالای صفحه نمایش و انعکاس پایین صفحه نمایش است که نوکیا آ ن را با نام تکنولوژی ClearBlack می‌خواند.

در ادامه این گزارش آمده است که سازندگان تبلت و گوشی‌های هوشمند باید توجه بیشتری به عملکرد صفحه نمایش در روشنایی بالای محیط داشته باشند؛ چراکه بیشتر دستگاه‌های تبلت‌ و گوشی‌ در چنین موقعیت‌های پرنوری و در فضای باز مورد استفاده قرار می‌گیرند. این در حالی است که بسیاری از آگهی‌ها و تبلیغات صفحه‌های نمایش تنها نسبت به کنتراست در تاریکی مطلق صورت می‌گیرد که این امر در بسیاری موارد برای تلفن‌های همراه تبلت اتفاق نمی‌افتد و آزمایشی نامربوط است.

در ادامه این گزارش آمده است که تبلت‌ها هم مورد آزمایش قرار گرفته‌اند که پس از بررسی نهایی سامسونگ گلکسی تب 10.1 توانست بالاترین امتیاز را در صفحه نمایش در فضای باز بدست آورد. آی‌پد جدید هم با وجود وضوح بالای صفحه نمایش بعد از این تبلت سامسونگ قرار گرفته است.  

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 8995 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1391/02/20 تعداد مشاهده: 2319
سافت گذر
نظرات بینندگان

حالا هر کی 1391/02/20 19:47
من که با گوشیم مشکلی ندارم توی آفتاب! HTC Desire Z واقعا عملکردش توی نور آفتاب عااااااالیه!